نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 

 

فروش دوربین مداربسته ارزان چینی امروزه در بازار کامپیوتر رواج زیادی پیدا کرده است اما چند نکته را زمان خرید باید توجه کنید:

 

 

 

ابتدا تنها دلیل شما برای خرید دوربین مدار بسته چینی توسط شما فقط قیمت پائین آن است اما باید بدانید که خرید ارزان خوب است اما نه به هر قیمتی.

 

در دوربین های چینی دو نوع وجود دارد:

 

 

 

۱- دوربین های برند چینی مانند هایک ویژن و داهوا و… که قیمت بالاتری نسبت به دوربین های دیگر دارند

 

 

 

۲- دوربین های no name  یا همان بدون نام ها که قیمت خیلی پائین تری نسبت به برند های چینی دارند

 

 

 

دوربین های برند چون از منبع و شرکت های معمولا معتبری وارد می شوند بنابراین هم قیمت مصوب دارند و هم از گارانتی مطلوبی برخوردار هستند .

 

 اما دوربین های no name  یا بدون اسم چند نکته منفی دارند که در زیر توضیح داده می شود:

 

 

 

– شرکت های وارد کننده دوربین های no name معمولا خیلی کوچک هستند بنابرین شما نمیتوانید از این نوع شرکت ها توقع تداوم کالا و همینطور گارانتی مطلوبی داشته باشید.

 

 

 

– شرکت های وارد کننده و نصب دوربین مداربسته های no name ارزان قیمت معمولا یک ایراد بسیار بزر دارند و آن بزرگ نمائی کالاهای موجودشان است برای مثال دوربین مداربسته دام با سنسور ۵۰۰ تی وی لاین خود  را به نام ۱۰۰۰ , ۱۲۰۰ tvl  اعلام می کنند  و یا بدتر از آن به نام تولید تایوان و کره و… معرفی میکنند اما باید دانست که تمامی کشور ها کالاهای تولیدی خود را با هک آرم و کشور خود تولید می کنند و دارای سایت معتبر می باشند(البته سایت واقعی نه سایت هایی که دوستان همکار در ایران راه می اندازند !!!).

 

 

 

تمام این بحث ها گفته شد اما باید این را هم گفت که خیلی از همکاران فقط واقعیت را گفته و تمام مسائل مربوط به سنسور و چینی بودن آن را به شما توضیح می دهند و قطعا خریدار پس از شنیدن واقعیت میتواند با خیال راهت درخواست کالا کند.

 

 

 

با توجه به نیاز بازار به دوربین های مداربسته ارزان چینی ، شرکت ها اقدام به واردات کالاهای ارزان چینی کرده است و شما میتوانید با تماس با دپارتمان فروش دوربین مداربسته لیست قیمت دوربین های چینی را دریافت نموده و در خواست خود را برای دریافت نمایندگی اعلام فرمائید.

 

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: